Recunoașterea internațională este cartea de vizită a Nomasvello Romania

Data publicare: 26/03/2015
Ultima actualizare: 26/03/2015

Dana Vlăscianu, general manager Nomasvello România, a dezvaluit planurile de extindere a afacerii No+Vello, brandul lider mondial[sursa] in epilare definitiva cu IPL.

Prezent pe 3 continente, in 12 tari si cu 600 centre active, brandul Nomasvello este in continua dezvoltare, avand in doar un an, ajungand de pe locul 86 pe locul 41 in Topul Francizelor Mondiale.  Iata ce a declarat Dana Vlascianu intr-un interviu pentru publicatia News.ro:

News.ro : Dacă ar trebui să descrieți Nomasvello în doar câteva cuvinte, cum l-ațiprezenta clienților dumneavoastră?

D.V. : Nomasvello poate fi descrisă ca cea mai mare rețea de înfrumusețare la nivel mondial, lider internațional în epilare definitivă și rejuvenare cu IPL, care oferă servicii de calitate, personal specializat și tratamente cu rezultate vizibile de la prima ședință, grație aparaturii performante și inovațiilor continue ale laboratoarelor de cercetare No+Vello din Spania. În prezent, suntem franciza numarul 1 la categoria de îngrijire personală din Top 50 Francize Mondiale*.

News.ro : Cum ați început business-ul Nomasvello în România?

D.V. : Business-ul Nomasvello a aparut în România în 2010, în plină criză economică și, paradoxal, a reușit să se dezvolte rapid, existând pe piață nevoia de servicii de înfrumusețare de calitate și non-invazive, bazate pe tehnologii inovatoare.

News.ro : În doar 4 ani (2010-2014) ați reușit să deschideți 17 centre în toată țara. Există o rețetă a succesului? Ce a făcut diferența între dumneavoastră și competitori?

D.V. : Deși am apărut pe piață într-o perioadă de recesiune economică, nevoia românilor de a beneficia de tratamente de îngrijire personală înaltcalitative la un preț avantajos ne-a poziționat rapid ca lideri și în România pe segmentul serviciilor de epilare definitivă și rejuvenare cu IPL. Rețeta succesului constă în prețul unic și unisex pe ședință și în utilizarea unei tehnologii performante de către personalul specializat, fapt care asigură eficiența serviciilor de la prima ședință și creșterea continuă a numărului de clienți noi prin recomandări.

News.ro :  Nomasvello a urcat în top 50 francize la nivel global, mai exact pelocul 41, cum va ajuta local o astfel de poziționare?

D.V. : Dacă anul trecut ocupam locul 86 în top francize mondial, anul acesta ne poziționăm pe locul 41, ca un rezultat direct al eforturilor noastre de a rămâne lideri internaționali pe segmentul de tratamente cosmetice cu IPL. Suntem una dintre cele mai avantajoase francize ca investiție inițială, beneficiem de recunoaștere globală și suntem numarul unu în Top 50 Francize pe categoria de îngrijire personală.  Pentru clienții noștri aceasta este o dovadă în plus că au ajuns pe maini bune, indiferent de centrul Nomasvello ales. Recunoașterea internațională este cartea noastră de vizită care susține calitatea serviciilor Nomasvello.

News.ro :  Ce tratamente sunt preferate de clienții dumneavoastră? Care ar fi bugetul mediu pe care un client este dispus să îl  investescă la Nomasvello?

D.V. : Aproximativ 80% din clienții Nomasvello aleg tratamentele de epilare definitivă cu IPL, însă avem și clienți care preferă terapiile faciale cu tehnologia ProSkin sau LED. Relația clienților cu centrele este una pe termen lung, prin urmare și investițiile lor financiare sunt graduale. Ședințele se efectuează lunar, iar o sesiune costa 170 ron. Însă, clienții Nomasvello beneficiază de un program complex de fidelizare, care include discount-uri de până la 50%, oferte lunare tentante și un card de fidelitate, prin care clienții primesc înapoi o parte din bani sub formă de puncte în urma fiecarei tranzacții financiare.

News.ro : Este greu să găsiți personal calificat în această industrie a frumuseții?

D.V. : Deși industria frumuseții este dezvoltată, poziția noastră de lider pe segmentul de epilare definitivă cu IPL, standardele de calitate avute, dar și faptul că piața acestor servicii este încă la început, face din orice proces de recrutare Nomasvello o noua provocare: ne dorim persoane pozitive, carismatice, care să interacționeze cu clienții și care să creeze împreună cu noi o comunitate lărgită Nomasvello. Instruirea teoretică și practică o asigurăm noi, în conformitate cu un training patentat de Spania, comun tuturor centrelor, astfel încât să securizăm oferirea unor tratamente eficiente și unor servicii standardizate la nivelul întregii rețele.

News.ro : Câți angajați Nomasvello sunt în prezent (și câți anume sunt în provincie) și care sunt previziunile de angajări în următorii doi ani?

D.V. : Un centru Nomasvello necesită minim 2 angajați: un manager de salon și cel puțin un operator. La nivelul întregii rețele numărăm în prezent circa 50 angajați și vom continua să ne lărgim echipa, pe măsură ce vom deschide noi centre la nivel național.

News.ro : Câți  clienți, aproximativ, au folosit serviciile Nomasvello de când ați intrat pe piața din România?

D.V. : În prezent ne mândrim cu peste 10.000 clienți în rețeaua Nomasvello România, o rețea în continuă creștere, grație sistemului de recomandări dezvoltat ca urmare a serviciilor eficiente, înalt calitative, oferite de toate centrele noastre.

News.ro : Care sunt pașii de urmat dacă cineva își dorește să devină francizat Nomasvello? Este un proces de lungă durată?

D.V. : Nomasvello România este deschisă unor noi parteneri de afaceri, îndeosebi în orașele unde încă nu suntem prezenți, precum Sibiu, Târgu-Mureș, Oradea și Pitești. Căutăm parteneri de încredere care să intuiască oportunitatea investiției într-o asemenea afacere, să dispună de bugetul ințial de 30000 eur+tva și să se implice în creșterea și în dezvoltarea acestui business la nivel local. Fiind o afacere la cheie, noi oferim aparatură și amenajarea centrului, francizatul fiind responsabil doar cu găsirea spațiului și cu recrutarea personalului necesar.De la semnarea contractului de rezervare durează maxim 2 luni până la deschiderea centrului, cel mai anevoios pas fiind găsirea și contractarea locației de către francizat.

News.ro : Care sunt planurile de viitor pentru acest business? Ce orașe targetați pentru noi centre?

D.V. : Până la finele lunii aprilie vom mai deschide trei noi centre Nomasvello, ajungând la 20 saloane active la nivel național. Dorim să dezvoltăm business-ul și în Sibiu, Târgu-Mureș, Oradea și Pitești, fiind în cautarea unor noi parteneri de afaceri în aceste orașe.
Articol aparut si pe www.news.ro, partener Nomasvello Romania

Distribuie acest articol!

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Oferta Lunii Decembrie Nomasvello 40% Discount Abonamente 8 Ședințe